poniedziałek, 8 sierpnia 2011

na greńcë żëcô i smiercë


równak nié
to béł blós spik
chòc nie wiém
mòże to bëło
na greńce
żëcô i smierce

nót bëło wiele kraftu
żebë wëlézc z cała
i stanąc kòl niegò
przëzdrzec mù sã
z bòkù przez sztót

jô nie wiedzała
czë mia òstac hewò
cos kôzało jic nazôd
do cała nazôdka
to bëła sekùńda
në mòże tak dwie
na greńcë swiatów
 
serce biło
cało òddichało
i żdało spòkójno
wej noc bëła
nicht nie widzôł mie
na greńce swiatów

mòże i chcała
jô dali jic
ale béł strach
że za sztót cało
nie mdze òddichało
i nie wlézã bënë
nazôdka do cała

tedë blós na greńce
żëcô i smierce
móm bëté
przez sztót
móm bëté
midzë niebã a zemią

ze zbiérkù "Chléw" 



na granicy życia i śmierci

jednak nie
to był tylko sen
choć nie wiem
może to było
na granicy
życia i śmierci

trzeba było dużo mocy
żeby wyjść z ciała
i stanąć obok niego
przyjrzeć mu się
z boku przez moment

ja nie wiedziałam
czy miałam tu zostać
coś kazało iść z powrotem
do ciała jeszcze
to była sekunda
no może ze dwie
na granicy światów

serce biło
ciało oddychało
i czekało spokojnie
oto noc była
nikt nie widział mnie
na granicy światów

może i chciałam
dalej iść
ale był strach
że za chwilę ciało
nie będzie oddychało
i nie wejdę do wewnątrz
z powrotem do ciała

wtedy tylko na granicy
życia i śmierci
byłam
przez moment
tam byłam 
między niebem i ziemią

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz